תפריט נגישות

צוער סימה תום מלול כחל ז"ל

סימה מלול
בת 18 בנפלה
בת קרולינה ואשר
נולדה בקרית שמונה
בד' בתמוז תשכ"ז, 12/7/1967
התגייסה ב-ספטמבר 1985
שרתה בביסלמ"ח ענף חי"ר
נפלה בעת שירותה
בי"ט באדר ב' תשמ"ו, 30/3/1986
מקום קבורה: קרית שמונה
הותירה: הורים, אח - ג'קי ושתי אחיות - נירה ומאיה

קורות חיים

בת קרולינה ואשר. נולדה ביום ד' בתמוז תשכ"ז (12.7.1967) בקרית שמונה.

סימה (ששינתה לימים את שמה הפרטי לתום) היתה ילדה יפה ומוכשרת. היא החלה את לימודיה בבית-הספר הממלכתי א' בצפת, לשם עבר אביה כדי למלא תפקיד בכיר בקופת חולים. בשל נסיבות משפחתיות (הוריה נפרדו) למדה תקופת מה בבית-הספר 'אליאנס' בחיפה וסיימה את לימודיה התיכוניים בבית-הספר 'דנציגר' בקרית שמונה, במגמה הביולוגית.

היא היתה תלמידה מחוננת ובתקופת לימודיה גילתה עניין פעיל בתחומים רבים ושונים. סימה השתתפה בחוג לבלט, במקהלת בית-הספר, בחוג לריקודי-עמים ואף היתה פעילה בגדנ"ע. היא למדה לרכוב על סוסים, עסקה בציור ובמלאכת-יד, היטיבה לכתוב חיבורים וגילתה כושר יצירה ודמיון. היא אהבה לטייל ולקרוא בנושאי טבע, היתה בעלת כושר מנהיגות ומקובלת מאוד בחברה. מגיל שתים עשרה ועד מותה כתבה יומן. בגיל שבע-עשרה נבחרה סימה הבלונדית תכולת העיניים כסגנית 'יפת הגליל'. היא חלמה לטייל בעולם ובהמשך דרכה שאפה להיות רופאה או מדענית.

בספטמבר 1985 התגייסה סימה לצה"ל וכעבור חודשים אחדים נשלחה לקורס קצינות, אולם בטרם סיימה את הקורס, ביום י"ט באדר ב' תשמ"ו (30.3.1986) נפלה סימה בעת שירותה והובאה למנוחות בבית-העלמין הצבאי בקרית שמונה. בת תשע-עשרה היתה במותה. השאירה הורים, אח - ג'קי ושתי אחיות - נירה ומאיה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה