תפריט נגישות

רב"ט ששון "ששי" לוי ז"ל

ששון לוי
בן 21 בנפלו
בן חיה וניסים
נולד בקרית אתא
בד' בסיון תשל"ב, 17/5/1972
התגורר בקרית אתא
התגייס ב-ינואר 1992
שרת בחיל החימוש, חיל כללי מפק' חטמ"ר 228
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ח בשבט תשנ"ג, 19/2/1993
מקום נפילה: בית שאן
באזור בקעת הירדן
מקום קבורה: חיפה
הותיר: הורים, שתי אחיות - שאולית ודבורית ושני אחים - יהודה ושרון

קורות חיים

בן חיה וניסים. נולד ביום ד' בסיוון תשל"ב (17.5.1972) בקרית-אתא. למד בבית-הספר היסודי 'לוחמי הגטאות' ואת המשך לימודיו עשה בחטיבת- הביניים א' בקרית-אתא. במשך שנתיים למד ששי צילום טכני בבית-הספר הטכני של חיל-האוויר וסיים לימודי מסגרות בחיפה. תמיד חייך וקיבל הכול בקלות וכפי שכתבה מורתו: "ששי בפי כול - הדון ז'ואן, ובכל הבנות מצא עניין".

לדברי אחותו, שאולית, היה ששי מוכשר מאוד בפירוק, הרכבה, תכנון ובניית חפצים שונים. 'טכנאי' של ממש בלא תעודות. בין תחביביו, סוסים ואלקטרוניקה. ששי גילה מוטיבציה גבוהה לשרת בצה"ל ויום הגיוס היה המאושר בחייו. בטרם גויס עבר קורס נהיגה קדם-צבאי.

ששי גויס בתחילת ינואר 1992 וסיים בהצטיינות קורס בבית-הספר לחימוש. היה פעיל ומקובל בקרב חבריו והשתלב בצורה טובה מאוד ביחידתו. הוא היה חבר טוב, אוהב, דואג ועוזר.

ששי נפל בעת מילוי תפקידו ביום כ"ח בשבט תשנ"ג (19.2.1993) בתאונת-דרכים צבאית. היה בן עשרים ואחת בנופלו. הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי בחיפה. השאיר אחריו הורים, שתי אחיות - שאולית ודבורית ושני אחים - יהודה ושרון.

מפקד היחידה ציין במכתב התנחומים להורים: "ששון היה חייל טוב, ממושמע ומסור לתפקידו. סגולותיו התבטאו הן בתחום האנושי, בטוב לבו ומסירותו לתפקיד והן במקצועיותו. היה חביב ואהוב על חבריו, נאמן, חברותי, יוזם ואחראי".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה