תפריט נגישות

סרן יוסף יוסי מנע ז"ל

דברים לזכרו


יצא לי לשרת עם יוסי שתי תקופות בצבא. האחת בגדוד 77 שהוא היה ק. שלישות גדודי והשניה בחטיבת המילואים 673 בפילון.
בתאריך יולי 1982 קבלתי צו סיפוח ממפקדת החטיבה בלבנון לגדוד 77 עליתי על הטרמפ לגדוד ובגדוד הפנו אותי לאוהל השלישות. שם פגשתי לראשונה את יוסי מחייך כהרגלו בסבר פנים יפות ושואל אותי מי אני, ושאמרתי לו שאני ק. החימוש החדש של הגדוד מיד לקח ממני את הצו סיפוח והחל דואג ומטפל בקליטתי המהירה בגדוד.
במשך הזמן למדתי להכירו לעמוד על תכונותיו הטובות אורך רוח סבלנות והשקעה רבה בעבודה שהיתה קשה מאוד. תמיד דאג לכולם, לגדוד ולפלוגות עד אחרון החיילים, ובזכותו היה לגדוד יותר טלביזיות ויותר טרנזיסטורים הגולם הגדוד ידעו שיוסי בדאגנותו רץ ומשיג תמיד את הטוב ביותר עבור חייליו.
בחודש אפריל 1986 נאמר לי שאני עתיד להשתבץ כק. חימוש בחטיבה 673 ומיד כששמעתי זאת החלטתי לבדוק מי הם קציני המטה האחרים בחטיבה כי שיש רק שלושה קציני מטה והמון עבודה צריך רעות ואחווה ושיתוף פעולה. עזרה הדדית ברכב, בפקידה ובהדפסה. וכששמעתי שיוסי הוא הקשל"ח ישר נרגעתי כי ידעתי שכרגיל כמו בגדוד לפני 4 שנים תהיה קליטה מהירה עזרה בעבודה ואחריה בקינוח יהיה על מי לסמוך וכמובן שלא התאכזבתי. כרגיל יוסי תפקד בעבודתו בצורה מעולה בעודו מתעסק ב- 1001 נושאים גם שלו וגם של אחרים, מסייע לכולם ועוזר למי שצריך.
זהו יוסי שאני זוכר ואף פעם לא אשכח.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה