תפריט נגישות

אבינעם אלפיה ז"ל

ממכתביו

לשי / כ"ב תמוז

בס"ד
יום חמישי כ"ב תמוז

לשי:

מה קורה, אחי?
אומנם עוד לא שכבנו במארבים ביחד, אבל תכונת האומה עושה אותנו אחים, אם כי יש מדרגות בקודש וצריך זהירות - ואף-על-פי-כן!
בכל אופן שמחתי מאוד לשמוע על קידוש ה' שלכם ואני מקווה שהחבר'ה מחיספין לא רק מובילים את המחלקה המקצועית אלא גם דואגים כל הזמן לנסות להיות מחוברים וחברים למחלקות האחרות - זה אולי קשה, אבל משתלם!
ובקטע הזה "אם לא עכשיו - אימתי?" - אם תחכו ללבנון כדי להיות חברים של כולם זה לא יעבוד. רצינו מאוד להגיע אליכם השבת (פרשת פנחס) אבל המ"פ שלכם לא אישר לנו - אולי אם תנסו אתם ותלחצו לעשות שבת ביחד (לפני ביסל"ח או אחרי) זה יעבוד על הסגל שלכם ונוכל להגיע אליכם לשבת שבוודאי תהיה מהנה גם למ"פ.
הבנתי שאתם יורדים עוד מעט לביסל"ח - תשתדל לתפוס "קורס קשרים" או "מקלען אכזרית" ולא נהג נגמ"ש / אכזרית או סוחב פק"ל - מק"כ / מקל"ר וכו'...
אך תמיד תזכור - "בכל דרכיך דעהו", וכל דבר תעשה על הצד הטוב ביותר ואם צריך בורג - תהיה בורג (אפילו שלפעמים זה קצת כואב ומרגישים שתוקעים לך את הראש בקיר...) בישיבה יש שינויים - הגיע רב חדש (כנראה...) ויהיו שינויים במבנה הישיבה מבחינת השיעורים, שיעורי העיון, האמונה ועוד...
היתה השבוע (יום שלישי) מסיבת פרידה מרגשת ביותר מהרב שרלו ומצורף בזה מאמרו של מהר"י שרלו - שתיזכרו קצת מה אנחנו מפסידים (דיר-באלאק אם תעבור בגלל זה לפתח-תקוה, שי!).
תשמרו יותר על קשר ותהיו גולנצ'יקים גאים.
תמסור ד"ש לכולם - לאיציק, ליוני, לקובי, לאשר, לנתנאל ולכל שאר הלוחמים (אפילו שעדיין אין לכם סיכת-לוחם, צעירים!) ואל תדאג, ראשי, לא שכחתי אותך - פשוט הרתק תמיד בסוף!
שי, תהנה מהמאמר ואין צורך לומר שתראה אותו לאחרים ג"כ.

שיהיה לך רק טוב
שלך
אבינעם

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה