תפריט נגישות

אבינעם אלפיה ז"ל

ממכתביו

לאיתמר / י"ב טבת

בס"ד
יום חמישי י"ב טבת

לאתמר גוטמן נ"י

מה שלומך? איך בקורס?
השלם את החסר: עוד _____ שבועות לסוף הקורס!!
גם הפעם לא הגעתי בזמן לתחילת שיחת המוסר וכעת אין לי כח להתחיל להבין מה הולך על-כן אתמסר למלאכת הקודש של חיזוק ידיהם של אלו אשר עוסקים בצרכי ציבור, בבטחון העם והמדינה והמכינים עצמם לפקד ולהנהיג על חיילי ד' שבארץ הקודש וכו' וכו'...
השבת אלי (כן, שיינפלד...) ואני נוסעים למעלות לבקר את חבריי וחבריו שם ולטעום מטעם תורת ארץ ישראל - "וזהב הארץ ההיא טוב" ובשבת הבאה כנראה אהיה בבית.
בשבת הקודמת היו פה 60-50 שבו"שים וכן הרבה חבר'ה מהשיעור שלך - שראל, נעם, אלון (דהבן) ובמשך השבוע היו פה יוני נצר אלון כהנא ועוד אחד ששכחתי מי היה... חוץ מזה הכל כרגיל בישיבה וכמו ששמת לב מההקדמה דלעיל אנחנו כמו בכדורגל - חיים משבת לשבת! (במובן הרוחני של עבודה בימות החול ותענוג ושמחה ביום הקדוש...)
רצה הגורל ודווקא השבוע מתחיל חומש שמות וכמו כן יש שיעור בישיבה בספר שמות (של הרב אייזנטל), שיעור מופלא ביותר אשר בו יצא לנו ללמוד מספר דברים יסודיים מאוד על משה רבינו כמנהיג הגדול של עם ישראל ויש בזה לדקדק ולבדוק היטב בפסוקים שבפרשת-השבוע מהי הדמות המנהיגותית שמראה לנו התנ"ך על משה רבינו, מי הוא המנהיג (או אם תרצה - המפקד) האידיאלי כפי שמשתקף מהתיאורים ומהסיפורים שבחר המקרא להביא לנו על משה רבינו? כמו שאתה בוודאי מבין היו על כך מספר שיעורים (גם עסקנו בכך בשיעור בתנ"ך).

שלך
אבינעם

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה