תפריט נגישות

סמ"ר דקל עמרם ז"ל

דברים לזכרו

דקל / ממלי

אלבום תמונות

דקל

חיוך שלא ישכח:
דקל אני זוכרת איך בכל פעם שהייתי
קצת עצובה, תמיד ידעת איך להעלות בי חיוך ולהצחיק אותי.
ועכשיו אני מסתכלת בתמונה שלך ומנסה לחשוב על כמה מילים שיוכלו לבטא את הכאב הגדול שאני מרגישה מבפנים, אבל את כל הרגשות אני לא מצליחה לכתוב במכתב אחד, אני עדיין לא מאמינה, או לא רוצה להאמין שהחיוך והצחוק המתוק שלך לא אתנו עוד.
דקל למרות שהכאב גדול מתמיד, אני תמיד אזכור את הרגעים הטובים והזכרונות המתוקים, שחלקם היו הרגעים שבהם אני מודה לך שהכרתי אדם כמוך, ומה שנותר לי ממך הם זיכרונות.
הפרידה: דקל ביום הולדתך הייתה לי הרגשה שבה אני חייבת לומר לך כמה מילים למרות הכאב, אותו כאב שמנע ממני לגשת אליך ולומר לך כמה חסרת לי וכמה התגעגעתי לחיוך שלך, אבל לבסוף ניגשתי ואמרתי לך את מילות הפרידה האחרונות.
דקל אם יש דבר אחד שיכול לנחם אותי זה אותו חלום, חלום שבו מצאת אותי כואבת על מותך וניגשת אליי עם אותו חיוך שובב ורגוע כמו תמיד, וששאלתי אותך למה הלכת למה עזבת אותנו? ואמרת לי עם עצב בקולך שלא רצית ללכת, אבל במקום שבו אתה נמצא עכשיו, שם טוב לך.
אבל עצם חסרונך הכאב ימשיך לגדול ולכאוב. דקל אני מאמינה שאתה תירצה לראות אותנו מחייכים כמו שאתה ידעת לחייך ושנמשיך לחיות את חיינו למרות הכאב הגדול והחסרון הגדול ותמיד נזכור את החיוך המתוק שלא ישכח.

אוהבת ומתגעגעת מלי

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה