תפריט נגישות

רס"ר כפיר אביטן ז"ל

כפיר אביטן
בן 28 בנפלו
בן יפה ודוד
נולד בקרית אתא
בב' בשבט תש"נ, 27/1/1990
התגורר בקצרין
שרת בחיל הלוגיסטיקה
נפל בעת שירותו
בט' בחשוון תשע"ט, 18/10/2018
מקום קבורה: קצרין
אזור: גוש ח, חלקה: ב, שורה: 6, קבר: 18.
הותיר: הורים ושני אחים - שחר ואדיר

קורות חיים

בן בכור ליפה ודוד. נולד ביום ב' בשבט תש"ן (27.1.1990) בקריית אתא. אח של שחר ואדיר יחיאל. למד והתחנך בי״ס יסודי ע״ש פינסקר שבקרית אתא, בחטיבת ביניים ובתיכון רוגוזין במגמת אלקטרוניקה, המשיך את לימודיו לטכנאים בכיתה י"ג ואז החליט שרוצה להתגייס ליחידה קרבית ולא למקצוע שבחר.

ביום 23.3.2009 התגייס כפיר לצה"ל. את כל שירותו עשה כלוחם בהנדסה קרבית, בגדוד 605, וסיים כסגן רס״פ הפלוגה. אז כבר היה לו ברור שאת חייו ימשיך בצבא, כי לשם נועד...

לאחר השירות הסדיר יצא לקורס נגדי משמעת והמשיך בשירות קבע במסגרת חיל השלישות, במרכז שיקום ואחזקה של חיל הלוגיסטיקה בחטיבה המרחבית "עציון".

במהלך הקורס הכיר כפיר את שירה. ב-13/6/17 הם נישאו ועברו להתגורר בקצרין.

כפיר שירת בנאורה כשנתיים כרס״ר הבסיס, היה אהוב ואהוד על מפקדיו וחייליו. לאחר נישואיו קיבל תפקיד בחטמ״ר עציון. כפיר מילא את תפקידו בחטמ״ר על הצד הטוב ביותר למרות הקשיים: המרחק משירה, לימודים, נסיעות ארוכות, הריון ומעבר לדירתם שבקצרין. אבל למרות הכל נשאר מחויך וחיוני לכולם.

ביום ה-16/4/18 קיבל את התואר הנכסף - אבא לגאיה המתוקה.

רב-סמל ראשון כפיר אביטן נפל בעת מילוי תפקידו ביום ט' בחשוון תשע"ט (18.10.2018). שירה, כפיר וגאיה לחופשה באילת. בדרך קרה הנורא מכל. באזור ים המלח התנגש אוטובוס חזיתית ברכבם והרג את המשפחה הקטנה והיפה. בן עשרים ושמונה היה בנופלו. הוא הובא למנוחות בבית העלמין בקצרין, לצד אשתו ובתם. הותיר הורים ושני אחים.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה